BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 31, 2012

Cuti Tahun Baru Cina lah wey...

Hello!! *ngantuk lagi ni...hahahah...ok sepanjang cuti ni...i did the most nerdy job of all..which is studying and doing my homeworks....*kau buatlah sangat...macam real jer..hahaha...neh...i was joking...i was busy playing sims *wei kau spm tahun ni kau sedar tak?? kalau kau nak azankan aku...lupekan jerlah...aku taulah aku exam...tapi aku nak enoy life..takkan tak bley??? woah...but ary isnin tu bestlah...sbb ade org ckp aku lawa...hahahaha...poyo jer....sebab waktu tu tgh nk mkn kat singgah selalu...korang pnah pergi??? tak pernah kan???so buat tak tau sudah..kalau tau pun...buat bodoh jerlah...sebab ni cerita aku....hahaha...hmm on tuesday...aku maen xbox..takdelah best sgt...cume aku geram tgk adik aku main mcm tak ingat dunia...giler sey dier...hahaha..on wednesday...satu hari aku menghadap muka kakak aku yg kononnyer makin tembam..*ye ke???hahaha watevlah..ok aku malas nk type ni..so kbai...nak berhibernasi...

0 comments: