BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 28, 2012

Kawan Saia

Wooo...so long ordy ah tak update..So whatever sh*t im gonna say dun blame me lha!!! But whatever...got some bad news... KAWAN AKU DITIMPA KEMALANGAN!! Aku tak ah rapat ngan dia...but dia tetap kawan aku...Keadaan dia agak teruk dan kami sekelas hanya mampu berdoa untuk dia aje... sangat sadis... Aku tengok dia semalam..serius aku nak mengalirkan air mata.. Papa aku sempat tunjukkan kat mana dia mendapat musibah sebegitu... Aku tak tau nak cakap ape..yang pasti cikgu cikgu aku semua sedih atas kejadian yang menimpa dia.. Da ah aku tak nak jadi si penglipur lara.. Kalau tahu siapa yang aku maksudkan ...silalah sedekahkan Al Fatihah buatnya..Dia amat memerlukan doa orang sekeliling.. Semoga dia cepat sembuh..Aku pun tak sanggup tengok kawan aku terlantar di hospital..

0 comments: