BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 19, 2012

Hari Raya oh Hari Raya

Selamat Hari Raya!! Aku di sini...right in Malaysia...tengah bersedih di pagi raya...memandangkan aku tak balik raya....wuuuuuu sedeyhnya...nak tau sebabnya?? Sebab jem di tambak Johore ah...dah tu..aku ade trial yang bakal di hadapi bukak sekolah nanti..sedeyh memang sedeyh..tapi...raya tu tiap tiap tahun bley...lepas spm nanti..jangan cakap raya, deepavali,tahun baru cina, Christmas,hari gawai dan segala jenis perayaan di seluruh negara aku sambut...hmm dari sedih sedih ni, baik aku main mercun kan?? untung untung,,pak polis pun datang singgah...dapat gak aku duit raya..heee...hmm tapi,ape ape hal..aku nak mintak maaf kat semua orang yang mengenali diri ini..aku tau aku banyak buat salah...biasa ah..manusia kan...*jangan cakap yang kau tak pernah buat salah ah..hahahahah...aku tau aku kuat merapu...tunggu time nak kene sodok gengan penyapu je..yer ah..cakap ape ape je kan?? Kepada kumpulan GG aku...korang...Selamat Hari Raya ye...sayang korang...tak tau ape aku nak buat tanpa korang yang sentiasa ada untuk ceriakan hari aku...menyakitkan hati aku, dan mengambi berat tentang aku..tanpa aku siapa ah korang *ceyh...puji diri sendiri..hahah gurau..jangan marah marah..kan raya...korang datang ah rumah..nescaya aku takkan bukak pintu...hahahhah...but whatever it is..you guys are the best...jangan tarik muka ye... HAH..lupa nak cakap BELAJAR OI!!! TRIAL DAH NAK DEKAT!!! Gagal..siap korang...basuh mulut dengan sabun..HAHAHAHAHAHAXXXX..k baik aku hidangkan gambar ketupat rendang satay...kan kan??

itu aje ah...aku pun dah hungry...starving to death!! k sayonara cabonara...babai

0 comments: