BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 30, 2012

urgh


So semalam aku dengan kawan aku jadi budak nakal kejap...Hehehe..ape aku buat?? Sumpah aku tak buat benda yang jahat lagi hina....stakat dok kacau budak form 3 ok ah kan?? Hahahaha...Seperti yang anda tidak tahu...saya dan beberapa mangkuk hayun...hehehe..gurau...kawan kawan saya ternampak satu pemandangan yang tak berapa menarik.. *hamboi sske aty je..trial da nak dekat sske aty je kutuk org.. ==' saya dan teman ternampak ade budak form 3 yang gedik overdose sedang duduk d tpi tangga menyendiri...nasib kau ah budak..kau ni forever alone ah...hahahahah...amboi...so aku dan bala tentera ingat nak usik budak ni..*aku tak bley tgk ah budak yang gedk!! So...kami kami yang lawa macam bdadari pun pergi ke blok sebelah dan buat buat pose tepi da..macam macam style yang ktorang buat...fuh..panas siiiiooooooooooooottt!!!! berpeluh peluh aku dok kat situ...basah ketiak...hahahah..serabai...bile da bosan ktorang pnggl kwan llaki yang bdk form 3 tu minat..huhuhu...tjerit jerit kalah beruk dalam utan..hehehe...tapi last2 kawan aku yng laen yg dtng...dia ni hot jgak...sbb budak ni..slagi llaki dia nak sapu...geram plak aku...heheheheheh...tu ah kisah aku yang pling serabai bai..hahahah...besok aku nak gi beraya...bangang siiiiuuuuttt..trial ary isnin..ade aty nak raya...tapi bak kata Ana, kalau taun dpan mati...da tak smpat nak raya...ape punya mengarut ah...hahhaahhaha Kbai ....perjuangan da nak bermula babeyh..jyeah...tunggu aku tahun depan..aku akan party all day long!!!!!!! but hey...im gonna study now..

0 comments: