BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 29, 2013

AKU RASALAH (MUNA AND ANA)

So habis sekolah kan? Tak jumpa kawan lagi kan?? All yes!

To tell you honestly..
Aku tak rimdu sesiapa pun,cuma rindu kenangan sekolah jer kot. Yerlah, buat apa nak rindu bila
banyak kenangan and kawan kawan yang menyakitkan hati? Yang baik tu..memanglah aku rindu..
Tapi kalau mulut macam puaka...perangai macam haram.. GO FUCK YOURSELF sudahlah...
Aku malas and takde time nak rindu mindu orang yang suka kutuk aku. *Bajet popular sangat!
Yang paling aku rindu of kozlah MUNA and ANA!!
Sebab dulu..mana mana mesti pergi sesama... Termasuk lepak perpustakaan..'PINJAM' buku...and
macam macam lagilah!! Sumpah..aku nak jadi macam dulu...
Tapi aku taknak ada orang yang suka mengacau and orang yang menyibukkan hal aku!
Aku ingat lagi time aku and Ana berkawan.
sumpah aku sombong gila. Perangai aku pulak tu memang macam haram. Tegur pun tak.
Pastu lepas 3 hari kot...baru aku tegur..bukan apa...aku cuma memerhatikan dari jauh!
Sebab aku nak tahu Ana jenis yang macam mana! Tapi orang macam aku selalu disalah artikan sebagai sombong. Jangan terkejut! Sebab aku ni memang jarang nak senyum. Kecuali orang yang rapat dengan aku akan tahu aku jenis yang macam mana! So i put my middle finger up high to those who thought that I AM SNOBBISH! Tolong sikit yer, don't judge a fucking book by its damnit cover! Cause you are not an author!
Okay...then,lama lama aku baru tahu Ana ni macam mana...dia ni nakal,suka bercakap,cepat naik angin,lawak,kuat merapu and suka makan penyapu(*k gurau),suka merajuk. Tapi itulah yang aku sayang pasal kau, ANA!! Sayang kau sangat!Kau ni sweet jugak taw! Suka tinggalkan nota kat aku punya water bottle,buku,and macam macam lagi! Kau kawan yang baik...selalu ada untuk back up aku! selalu ada bila aku sedih and nangis. Selalu ada bila aku perlukan bantuan. *Ana...tuari balik kau kena kejar ngan anjing tak? And selalu ada untuk kenakan orang ngan aku!! Kita pedajalkan orang bersama!! Aku rindu kau!!!
Muahahahahahaha!!!!!! Ana aku ingat lagi waktu kita periksa...selalu ada jer bunyi burung berkicauan dari kau yang meminta aku jawapan..Kadang kadang kita betul, kadang kadang kita bersama lingkup...Bila dapat reslut yang membanggakan..kita sambut kat snogurt bersama! *Tapi lepas tu kita gaduh...hahahahah.... Tapi tahu tak..tu kenangan aku yang tak dapat dilupakan.. Mungkin agak mustahil kalau kita nak satu kelas lagi...haizzz aku rindu gila kat kau!
Muna pulak!! Moon...aku rindu ngan kau!! Rindu kat kau sangat sangat!! Rindu nak balik ngan kau!! Rindu nak jalan kat taman ngan kau waktu balik sambil minum coolblog!! Banyak benda yang kita buat bersama!! Kena kejar anjing sama sama. Nangis kat taman sama  sama *time SPM kertas sejarah. Makan sama sama. Aku rindu waktu kita gaduh.. nanti kau jalan ke kiri aku jalan kanan. Jumpa kat tengah tengah, tarik muka masam pastu kau jalan depan aku jalan belakang. Bila aku marah kau...automatic kau tarik muka macam kena sepak 10000 kali...pastu bila aku merajuk...Kau and Ana selalu ada untuk pujuk aku! Pastu bila da baik,kau kenakan aku lagi *sengal punya kawan! Tapi aku sayang kau sangat sangat.  Aku ingat lagi waktu aku tolong kau bungkuskan hadiah.. Print gambar and beli sampul tu semua.. Best kan?? ==' bukan nak bagi aku...tahan kau belanja aku coolblog..heheheh....










Bukti ana sayang aku..sampai botol air aku pun dia tolong hias




ade beribu tempat kat sekolah yang boley diambil gambar..tapi tepi lonkang jugak pilihan kami

Muna ni..suka peluk aku...hahahaha sweet kan
 k toodles!!


0 comments: