BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 1, 2013

Jadi aku?

Hmm..so lepas aku putus ni,aku pun tak tahu nak buat apa. Aku bosan sey! kalau tak, dulu, hari hari sms. kalau tak sms, macam dosa besar gitu! Apakah??? *letak tangan kat bahu ,mata tengok atas dan mulut ternga nga sikit! Hahahaha *sila faham,yang kewarasan akal aku macam nak hilang jer nampak gayanya!
LOL! Huh...kalau tak dulu,siang malam aku hanya diisi dengan bunyi handphone dan membuang masa memikirkan dia! meh aku citer kisah percintaan kami! Buang masa aku fikirkan cinta. So apakah arti cinta sebenarnya ni?? *arti cinta ini sudah menelan waktuku,siang malam hanya untuk fikirkan engkau,sejuta kali aku berani bersumpah,diriku tanpamu,apa artinya cinta

------------------------
Awalnya,pada awal tahun 2012,aku dapat 1 nota kat timeline Fb gue! *bahasa indon sikit..cop..notakah??
Ok ok,pastu si dia tulis, "hey,nak nombor boleh?" hamboi,beraninya awak aeh..then aku dengan lagak minah poyo pun menjawab, "hee...awak ni mimpikah??" *lebih kurang gitulah ayat aku!
Then dia tak terus jawab...
tetapi pada 7 April,dia chat ngan aku! WOW!! ini sudah bagus!!




  • Conversation started April 1
  • Nur Raihan Roslan
    017 teken tekan terjatuh...hahahah...
    *aku bagilah number aku!!
    • April 7
    • S
      sory laa..phone rsak arh....
      • Nur Raihan Roslan
        Hehe...takpe...asal nk number??
        • S
          017 tekan tekan terjatuh...hahahah...
          *maaf number dia,hanya aku seorang sahaja yang boleh tahu..
          sim card off tau...
          • Nur Raihan Roslan
            Ouh...ok..hmm bley ta kita jmper ary isnin?? Waktu rehat..kat blkng klas kite..nk tnya something..jgn risau..kita tak mkn org
            • S
              xde tmpt len ker..
              • Nur Raihan Roslan
                Hmm kat library...kat tangga tingkat 3...bley??
                • S
                  bley....
                  • Nur Raihan Roslan
                    Ok...nnti kita jumper...takpe..kita ta marah...haaha...ea kwn2 awk ta kcau ke nanti??
                    • S
                      xlarh...g sorg jer arh....awk bwa mmbr ker...
                      • Nur Raihan Roslan
                        Taklah...silap ary blan...dorg kacau..lg susah...hmm awk on slaku ary ape??
                        Slalu*
                        • S
                          on sim ker ...online..
                          • Nur Raihan Roslan
                            Haah...hahaa..henfon rosak?? Ksian..kbye..ti call jer...jmpe ary isnin...kat blkng..jgn ta dtg
                            • S
                              dtang.....ktawe kn org....
                              x baek tau...
                              • Nur Raihan Roslan
                                Haaha...yelah..gelak jer...kbye..nyte
                                • S
                                  nytee...bye...



                                  K aku rasa macam nak melalak jer baca balik ini chatting!! BOOO!!! Kfine... dilanjutkan ceritera aku yang macam drama yang dalam tv3 tu..So kitorang pun bermesej mesej pada waktu malam. Sumpah aku dah hilang feeling waktu nk sms ngan dia..Almaklumlah,dia ni setakat crush aku waktu form 3 jorr...waktu form 5,da hilang da. Tetapi *music please! teng treng teng treng..lalala....


                                  Satu malam tu, dia tanya aku, kita ni couple ke?? memang patut pun dia tanya gitu,yerlah,da mesej2 saban malam,takkan takde feeling ape ape pun kan kan??
                                  So yeah, aku cakaplah, tak kut..and aku tanya dia,dia kata kit mcam couple lah. Dan aku cakap ah, hmm kita tak bersedia,apa kata kita jd kawan dulu?? Then jyeaaaaaaahhhhhhh dia terus majuk.Tak sms ngan aku smp 2 bulan lamanya. majuk letuw! macamlah kita tak tahu! ==' *aku rasa mesti dia bengang gila!!

                                  Pada malam raya,aku menagambil inisiatif untuk sms dia dulu. awalnya setakat nak ucap selamat hari raya and maaf sebab menolak cinta awak...
                                  Ceyh...dia kata dia tak marah aku? WHAT?? Biar Betik?? Oh well *flip hair!!


                                  So,pastu aku pun tertidur..hmm kitorang kembali rancak bermesej mesej balik waktu lepas trial...tetiba kawan aku punya ayat masuk dalam kepala aku "Mak antar kau gi sekolah bukan untuk bercinta.." *merepek apa aku ni??
                                  hari tu,tyme hari graduasi..tetiba aku nampak dia pakai baju warna biru.dan khaled,lelaki yang aku puja *woaaahhh ayat!! pun pakai baju biru! *Hoi!!Korang ni kenapa?? =='
                                  So aku nampak dia main ngan ipad. ceyh..aku pun ade taw!Ipad mini lagi,baru plak tu,baru beli kelmarin *POYO!!
                                  Hmm so aku adelah nangis sikit sikit..sesi menangis tu mengingatkan aku dengan lagu teman pengganti,almaklumlah,akukan da nak abis sekolah *waktu tulah..hahaha

                                  So ntah kenapa,keesokan harinya,waktu tengah dekat pizza hut *jamuan PRS and pengawas perpustakaan.. 1/11/2012, aku mesej dia and kata "Saya terima cinta awak!"

                                  Woah!! tak sampai 5 minit dia terus jawab,dengan penuh semangat.. "iyakah??Hahaha!!"
                                  Tahulah awak excited sayang!! LOL!! So lepas tu,dia sms aku sampai kul 12 lebih...
                                  And sms dia is "selamat malam sayang! Love you!" huhuhuhu....WAAAAAAAAA.... S SAYA RINDU SMS AWAK!!! 

                                  Huhuhu..hmm hampir setiap malam dia sms aku! tapi ntah di mana silapnya,hubungan kitorang tak kekal lama,walaupun dia selalu sms aku,tapi semacam hambar! Macam ikan masin,tpi tak masin?? *apa kaitannya??

                                  Huhuhuhuh...kenapa awak ceraikan saya?? *Merepek apa aku ni?? 

                                  S...Kalau awak baca ni, tahukah awak yang saya sayang awak sangat sangat?? Sayang awak ketat ketat!! Saya nak awak!! Saya nak awak!! *Guling guling atas katil sambil peluk bantal!

                                  KBAI!! Aku nak sambung nangis!!






                                0 comments: