BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 16, 2011

yang entah hapa hape...

Ary nie..takde benda sangat yang aku buat. cuma text, tgk tv citer B.O.F .... text jer kerja asal citer tu iklan. Hah... tadi aku tengok drama sebabak. best giler. citer dia pasal adik aku yang kena marah...wahahahaha.... bestnyer! lama tak tengok orang kena marah! sebabnyer, dia maen sembunyikan remote control. Benda tu kira best lagi. yang tak best cuma part aku tengok fb  seseorang nie...cepatnyer dier cari pengganti! Ah!!! Whateverlah..bukannya ada kaitan dengan aku! tak dapat faedah apa apa pun. Buat sakit hati pun kalau tengok lama lama. It's all the pass and i m looking forward not to turn back anymore. Bak kata pepatah "the truth is everyone is going to hurt you. you just got to find the ones worth suffering" cam ye ye jer tau aku nie! hahahaha... kutuk diri sendiri biler sedeh.. Waaaa!! Tapilah kan, secara rasionalnya, aku tak rasa apa apa pun tau, lepas dia pergi... malas nak fikir atau sebenarnya malas nak ikut kata hati. nanti binasa woah!!! Dah stop sampai sana. nanti termelayang pulak ingatan aku. hehehe... Hmm..tadikan, aku gi sekolah dengan allyson. pastu, aku jumpa kakak aku tengah baca buku bio dengan kawan dia. kak amirah. Hmm aku sebenarnya nak tegur dia, tapilah kan, aku ni pemalu. ceyh..padahal kalau kat sms... selamba mamba jer aku reject and kutuk dier. alah, apa kurangnyer dier pun kan? suke reject aku. Biler kat umah, aku cakaplah, aku ni sebenarnya pemalu, padahal, aku kat sekolah nie, kuat terpekik melolong macam tarzan (terkutuk diri sendiri plak. takpe sekali sekala). dia ketawa sambil buat muka nie ==' hish tak baik tau... dahlah..sebelum aku membebel benda yang melalut dan jauh menyimpang dari topik asal. baik aku gi tido...ade gak faedahnyer. BYE!!!

0 comments: