BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 9, 2011

Sometimes I wonder...

Sometimeslah.. aku heran... asal aku boleh rapat dengan orang yang paling aku meyampah disebabkan  kegedikkan yang melampau (ada ke ayat ni?) Tapilah... ada juga orang yang nak rapat tak tentu pasal sebab ada tujuan. Tak kisahlah apa tujuan dia and aku malas nak ulas pasal ni. Menyampah giler bila ada orang guna gunakan kita! Apa tak ada orang yang ikhlas berkawan ke dalam dunia ni? Kalau ada pun, mesti sikit giler! Hah balik kepada orang yang aku rapat ni, macam mana bley rapat dengan budak Z ni hah? Tapi dia tak gediklah. Eh? Ke aku yang gedik hah? Tak sangka betul! Sampai bley jadi adik dia lagi. Setahu akulah, aku ni susah nak rapat dengan orang, kalau rapat pun, mesti ambil masa yang lama. Sampai Z jer, 2 hari dah boleh rapat! Apa daa... Hilang ego aku! Hehehe... Whatever.. I am gonna finish my freaking homework. i bit you guys adios!

0 comments: