BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 15, 2011

Hari ini...




Aku cuma cerita pasal semalam sudah lah sebab ary nie, takde benda yang menarik sangat! Semalam aku bangun pukul 3 pagi sebab belajar. ceh ceh ceh...baik betul aku nie. sekali, aku dapat kakak aku text dalam kul 3 lebey. aku pun pelik, sejak biler dia suke text orang pagi pagi buta cam nie? Ouh...dia pun belajar lah. Aku ingatkan dia ni pemalas...hahaha...sorry tekutuk pulak. hahahah... Cam budak2 plak tu, ckp pasal pensel pilot sape yang lagi bagus.... Adoi ai!Pastu aku terus bangun sampailah kul 6 then get ready untuk sekolah. Peh pagi tu, aku jumpe allyson. muke bahagia semacam. Aku cam nak antar beliau pergi hospital sakit jiwa. kat tanjung rambutan. Entah apa yang dia seronok sangat tu pun, aku tak tau larr yang pasti aku tak kesah. Hmm kat sekolah, cam biasa lah, jumpa best friends aku. Muna aka Moon, Afifah aka Pipa, adik aku yang sengal Faizah aka Eja ( aku sorang jer yg nak panggil dia ni)  Fatimah aka Fat atau Timah dan ramai lagi. Dan break record, dah 3 hari bturut turut aku dtg lambat. bangga ni! Patut menang award...wahahahaha! Hmm takde apa sangatlah yg best... tapi waktu balik, aku sekawan maen lari lari sebab burung gagak dah mula mengganas. Hahahah.... Burung gagak tu suke sangat duduk atas kepala orang tau! habis kitorang ni semua penah jadi mangsa kekejaman gagak ni tau! mengadu ni! hah! sampai umah, mak aku kata nak pergi umah nizam, mak aku punyer kawan punyer anak. Aku kenal dia sejak umo 7 tahun. malam tu, aku datang and mula mula tu bosan lah. sbb takde member nak bercakap. Tapi, pastu si nizam maen mcj2 aku dr luar umah. takde kejer betul mamat ni. dah giler ke? buat bazir kredit aku jer! Ia berakhir dengan aku amik gambar dengan dia! entah berapa kali peace pose aku buat! Dah Bye! Aku nak tido!

0 comments: