BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 17, 2011

tak sangka

tadi aku gi beraya dengan family aku.. mula mula tuw, memang malas giler. hmm... aku pergi 3 umah jer.sbb ade open house. best lah, sbb dpt makan. heheh... umah pertama tuw anak dier semua lelaki, so takde member nak bercakaplah. umah kedua plak, anak dier masih kecik2. so tak de member nk bcakap gak. tapi yang bestnyer sbb bley tgk hantu bonceng kat astro...wahahahaha...Umah last ni, aku pergi hmm best gak ah. sebabnyer, aku suka btl dengar apa yang orang tua berbual. best giler!!! Jadi internet bergerak kejap, ganti adik prmpuan aku yang sorang tuw. hahahah... hmm...anak orang nie, pendiam sangat. beralawanan dengan sikap aku yang terover dose ramahnya. heheheh.... muler2 tu, memang aku buhsan, sbbnyer, anak dier tak turun2/ anak dier ade 1 yang sebaya dgn aku...bestnyer! tapi dier tak turun sey! Penat jer aku datg!! VIP nie! hahah.. ama lama tu, topik yang dibincangkan nie smakin best, anak dier pon turun. mak aku pun soal siasatlah, ceyh, dah cam polis plak. mak aku tny, cmne sekolah n etc. pastu dier mak aku tanya bdae biler? aku pun buat mukalah. sekali dia jawab, bulan 5. aku cakaplah, "eah, samelah!" cis, muke terujaer giler. mak aku apa lagi, tanyalah, hari apa? mak aku dengan dia serentak sebut, 8. aku cakp? aik? samelah!! mak aku sebenarnya nak ckp hari jadi aku 8. yang dia plak nk jwb soalan mak aku....wahahahahahah...tak sangka...sukenyer sukernyer...boleh smbt bdae same same!!!best nie..best!!! itulah, benda yang aku tak sangka.... hahahah!! SERONOK!!!

0 comments: