BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 17, 2011

benda yang tak boleh belah! hahahaha

Tadi, aku tengah layan2 tetamu yang dtg bertandang. bestnyer. mula mula kawan kawan adik aku. siapa lagi kalau bukan ryan dan rohan, n adik dia, mahesh. best doe! sibuk betul kutuk mengutuk each other. Wahahahaha...pastu ade kawan mak aku yang datang! anak dier comel lorh! comel sesangat2!!! suka giler maen dgn udak budak kecik nie! Hmm sampai kawan2 adik aku bley cakap aku ni suka bdk2 ke? aq suka maen dgn budak kecik jerlah! Then, dorang semua dah balik, mak aku punyer relatives plak yang datang. siap sewa van. tulah sebabnya tak boleh panggil kawan2 aku dtg umah. takut tak terlayan! mati aku nanti! then, tengah sibuk duduk depan tv, ada satu budak kecik yang sama comel macam tadi tu dtg dekat dengan aku! seronoknyer! comel sangat. agaknya, aku ada ilmu untuk pikat budak budak and baby baby kowt. ceh! hmm...tak lama pastu, aku pergilah dapur nak makan nasi goreng. peh sedapnyer sbb dari pagi sampai ptg blm makan nie... belum sempat masuk mulut, aku dapat call dari fatimah zahra. peh, dier nie, call salah timing lah!! hahahaha...janganlah marah. hihiii...dia call and kata aku kat depan umah kau! apalagi, terpelanting sudu garfu aku! aku terus meluru keluar, ala ala red indian. sah! memang betul, dia datang bawak fahisal, noh (budak form 5) budak form 3 2 orang and kawan baik aku! balqis, aishah, wani and fatimah ler! sakit jantung aku! then lepas semua family mak aku balik, aku ajak dorang makan. syoknyer! bestnyer sbb bapak aku bukak karoke set. yang si fahis and noh nie, malu malu meow! tak nak nyanyi konon, last2 dorang gak yang nyanyi! poyo yang teramat. tapi suara sedap lorh! memang lah! kat sekolah kan dorang selalu buat performance! best lah! tengah syok nyanyi, dorang terpaksa balik! alah, tak bestnyer. but watev lah, sebab sempat ambil gambar! tapi muka akulah yang paling hodohssss kat situ!! WAAAA!!! okeylah...dadadadaa

0 comments: