BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 1, 2011

Yang bukan bukan

Hari ini...
Aku start dengan bangun pagi... tapi aku bukan bangun atas kerelaan diri sendiri,
tapi disebabkan mama aku jerit kat tepi telinga siap renjis muka aku dengan air.
Hmm... kene paksalah kalau tak mau tak pukul 1 petang aku bangun..hihihii...biasa ah,
ary sabtu lah kan?
Then aku dah mandi, and make up semua, aku turun , bawah nak makan, tapi mama aku and daddy aku
ajak gi makan kat luar, hmm bestnyer!
Cis...sekali rupanya makan kat dalam kereta jer sebab dah lambat nak balik singapore.
Hmm... bengang giler boleh?
tengah syok makan tu, kakak aku mesej, dia kata, dia tengah otw nak gi melaka , sebab trip sekolah.
Best nyer, tahu aku nak ikut, tapi mana bley, sebab ni cume untuk budak budak form 5 jerk...
aku pun paksa dier belikan hadiah kat sana, kalau tak dia takkan jumpa aku lagi!
Wahahahahah!!! evil tak? mestilah evil...heheheheee
Ceh, aku siap suruh kak amirah aka kawan kakak aku untuk jaga kakak aku.
ada ke patut, dia kata "kak zahris bukan serangga nak merayap merayap nih!" Amboi!!
Pastu, dah sampai kat checkpoint aku dah malas nk main sms sms ni...
1st house, aku pergi umah atuk sedara aku...
Tyme tulah, handphone aku buat hal...
Geramnyer!! time tulah dia nak mogok!
Apa lagi, aku balinglah handphone tu kat dinding!
Geram tau!!!
Menangis menangis aku tengok handphone tu.
2nd house, aku pergi umah nenek aku, alah dekat jerk...
Muka dah masam mencuka nie... masam semacam!
Hahahahah
Inagtkan pastu, aku nak pergi umah aunty aku, tapi tak jadi sebab aku nak ikut
aunty aku beli handphone baru...I phone 4 jerk...
tapi aktiviti yang kedua ni best sebab nak makan...
but b4 that, of kozlah nak kene shopping... nenek aku belikan beg and pencil box baru...o0o0oo0...
best tuw!
hmm..pastu barulah gi makan!! sukenyer sukenyer!!! ^_____^
Wah best nie sebab adik aku takde and aku makan kat Manhattan fish market...
ni mesti kes aunty aku happy giler dapat beli henfon baru =='
whatevlah, janji aku dapat makan makanan fav aku which is fettuccine carbonara with seafood..
tambah dengan air hmmm... hah air vanilla shake sedap sungguh!!
Dapat bil pun sedap!!
menangis ouh!!! hahaha....
tapi baguslah, adik aku takde...
yang atuk and nenek aku bley buat lawak, sebab,
atuk aku cakap kalau dia tak kenyang, dia nak beli makanan lain, sekali tak habis
wahahahah...cakap besar lagi!! (^^,)
Apalagi, sampai balik aku dengan aunty dengan nenek aku pakat gelakkan atuk aku
sampai malu dier... ni sekarang tengah kenyang giler,
tak tau macam mana nak makan korea bbq nanti...bdae aunty aku tuw,,takkan tak makan!
Dahlah...malas nak membebel, aku nak tido..malam bangun balik untuk gi bbq tuw!

0 comments: