BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 24, 2011

The call


Just now, I called my sister! Alahai....kesiannyer, demam tercampak rupernyer...Well tak sangka 2 minggu aku tinggalkan dia, boleh demam sampai tercampak...hohohohorlics...Kepal hot aku!!
Kesian! Hahahaha...Tapi aku kan adik yang baik, so sedikit sebanyak aku
Aku bajet hot macam minah nie...hahahaha
hilangkan rasa geram dia tu. Lagi lagi, esok dier kertas fizik. Muahahahahahaha.
Oh yeah, tahu tak, dah dekat 2 minggu mengikut kalender masihi. Amboi!
ayat aku tak boleh belah betul. Tapi seriuslah! Bosan giler duduk rumah.
Tapi lagi bosan sebab tak jumpa kakak aku! Rindu giler tahu tak. And biler aku bagitau dier,
dier bley cakap, kalau gitu, tahun depan macam mana?? Kakak tak ada kat sekolah nanti,
Raihan boleh hidup ke? Ewak ewah ewah.... mestilah boleh, cuma dah tak sama jer kot....
Lagipun, superwoman aku dah tak ada! Mestilah terasa kehilangannya. Lagipun,
sapa nak tolong aku kalau aku buat masalah lagi?? Aku ni kan pencipta masalah.
profesional. apa daa Raihan! Then dier cakaplah, dier tgh demam. Kesian kakak aku.
Dah tua2 camni baru nak kena demam tercampak. Apalah! Nak tercampak pun,
lepas SPM lah. Ni tyme pekse add math and fizik gak dier nak demam. Pe daa....
Tapi mana bley pilih hari kan??? Whateverlah! Saaayang kakak! my superwoman!!
Hahahahah...Lawak bodoh betul aku nie!! Kbye!

0 comments: