BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 21, 2011

School holiday!

Hahahaha....
you guys semua sukakan holidaykan?? Sukalah korang...aku??
Hampeh!! bosan giler siaaa baik gi sekolah. At least dapat jugak tengok

mamat mamat hensem (^^,) jumper kawan dan jumper cikgu (aku tahu bahasa
aku agak poyo dan sesuai ditampar). Tapi serius tu lagi best dari duduk umah.
Tengok tv! Bosan tau tak!! Dahlah, duduk umah nie, macam duduk dalam
entahlah...tak ada ayat yang lebih sesuai! yang pasti aku memang bosan.
Dahlah aku nak lepak nagn kawan aku pun tak boleh! haiaya!! Hidup apakah ini??
Boleh giler campur sewel aku camnie... bukan tu ajer, mak aku soh aku keluar dengan
kawan adik aku bulan 12 nanti!! wahahahahaahahah apa dia fikir aku nie babysitter ke??
Aku pun ada hidup aku sendirilah!! Tahu tak??!!! Aku duduk dalam bilik, kena marah!
Keluar dari bilik, kena marah! Tidur awal kena marah. Tidur lambat pun kena marah!
What the hell mey?? Hello!! Can a teenager get a life here?? Tahun depan nak SPM,
bukan selalu nak seronok2 macam nie tahu tak?? Dah tu, cuti nie, ada ke patut aku kena pergi library
AJE!!And swimming.... okay it might be exciting if I am a kid!! Puh-lees lah!! I am not
a KID!! Dahlah!! aku malas nak tambah dosa sebab mengumpat jer!! K bye!!---

0 comments: