BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 23, 2011

Jamuan kelas

Hihihi...my jamuan kelas memang dah lama berlalu....Tapi baru hari ini aku nak citer!
Hehehe...ni memang best sebab at first, I am soooo lazy to go! serious nie!!
Then tetiba, aku dpat tau yg ade seseorang tu ikut sekali, mak aih...I woke up
and clean the room! honestly, katil tu dah macam ada ribut! (pffft aku tidur nie agak ganas)
janganlah ikut....Then, hmmm aku call semua kawan aku, and pakse dorang datang awal.

Tak guna!! macam aku jer!!
Janji at 10! Hmm tak guna! Ade ke patut, aku dengan farhana dah tercatuk kat situ at 11
tapi yang budak laki tu, kul 1 baru nampak batang hidung! tak guna betullah! Hmm..yg dah
samapi cuma brape kerat jer mcm A,F dengan sepupu F. Hmm 'him' tak sampai lagi.
So kitorang eat at pizza hut. Sementara tunggu mamat sokai nie a.k.a 'him' apalagi,
makanlah kitorang.Hahahahaah...padan muka, sape soh lambat! Seronoknyer,,,dier duduk tepi aku!!
Wahahahahaah..... then waktu nak gi tengok wayang, 'himdengan aku kat tengah2 sambil diapait oleh F and Farhan kat tepi belah kiri kanan kitorang... Then ntah camne, Farhana nk terlanggar couple
cina nie while F nak terlanggar bangku (Apa kesengal sangatlah kawan aku nie) sokitorang terlanggar.
aku boleh buat buat marah si Farhana padahala peh,,,seronok giler giler nih!! nak melayang jiwa.
Lagipun, baju dier lawa....and awal awal lagi, dia dah puji aku,.
Nasib baik dia tak tahu aku minat dier....muahahahahaha!! So kira oklah tu...lagipun,
Itulah masalahnyer, dia ada ramai peminat
kalau dalam kelas, dia akan minta pendapat aku...nie yang best tau!! Then waktu balik,
kitorang terpisah (mestilah terpisah, takkan aku nak angkut bawak dier balik umah...tak pasal2 nanti)

0 comments: