BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 27, 2011

what happen today....

hmmm today, i did not do anything interesting except for swimming and hmmm going to the
library hahaha i told you that i am a bookworm....So tak payah nak gelak sanagtlah!!


#1 At the swimming pool...

Hye handsome! wah! at first I never thgought a hot guy would go swimming!

Amboi! Tersasar jauhlah! I saw 2 hot dudes with six packs n tegap...wah!!
asal hensem sangat nie?? uuuu lawa sey!! Suka giler! Dah tu, dia berenang dengan
penuh bergaya!! Nama dia Alif and rakhil! Amboi...nama sedap siaaa.... Tapi then
sepupu aku kata, jangan tengok luaran takut dia gay! Alamak!! Tak apalah!!



#2. balik rumah aunty aku.

Wei! Balik rumah, anak sedara kesayangan aku yang 3 orang dah ade kat rumah.
Amboi~~rumah meriah betul dengan kehadiran budak2 kecik nie (balas dendam panggil
orang lain budak kecik since aku dapat panggilan tuw dari kakak aku). Tak cukup dengan
main kejar kejar, habislah satu rumah berkumandang dengan lagu tellytubbies. ya Allah
rupanya dia amik habit aku yang suka tengok tellytubbies waktu aku kecik. Tapi, still
adorable! Lagi lagi tengok rizqi senyum. cair hati aku. tak jadi nak cubit pipi dia yang
puih tuw. Tapi paling best layan Adriana and anak sedara aku yang baru which is Airiz Irdina
bukan abang Airiz eah...so jangan perasan sangatlah...hahahaha...Alah
tengoklah mak sedara dia. Hee ok..dipersilakan nak tampar aku!!

0 comments: